Nem tudhatjuk melyik ember hogyan keresi azt az ingatlant, amit vásárolni szeretne, vagy azt a szolgáltatást, amire szüksége van.
Akkor van nagy előnyünk más, interneten hirdetővel szemben, ha a keresőbe beütött szavakból, a keresők első három oldalán a saját ajánlatunk megjelenik.
Miért vagyunk más, mit a többi, tömegesen, hirdetést feladó vállalkozás?
Többek között, mi figyelembe vesszük eladó ingatlanok esetében azt, hol helyezkedik el az ingatlan.
Tapasztalatunkból tudjuk, többet ér egy megyei, vagy helyi hirdető, mint, mondjuk egy olyan hirdető, ami a keresőkben az első oldalon jelenik meg. (olx-jofogas stb…) Az általunk felsorolt hirdetési oldalak változhatnak, mert tapasztalatunkat felhasználva, mindig a megrendelő érdekeit vesszük figyelembe.
Gondoljunk csak bele, mi történik, ha hirdetünk a „nagy” hirdetőkben? Mondjuk, beütöm a google keresőbe: Keszthelyi 2 szobás ház eladó. Kiadja a kereső, az első oldalon, a hirdetett, nagy hirdetőket: xy darabszámú hirdetés Keszthelyen, vagy Keszthely kistérségi eladó lakás az xy oldalon… Helyette, a mi hirdetésünk már az elsőtől a harmadik oldalig megjelenhet a konkrét hirdetési szöveg elejével.
Igaz, nem az összes, csak pár hirdetés. Attól függ, mit írunk be a keresőbe, vagyis melyik az első, második, harmadik szó. Ezeknek a variációival kell számolnunk. Ezért kell legalább 40 jó hirdetési helyen hirdetni. Ezért fontos, mit írunk be a hirdetésünk címébe. A címet jegyzi meg a kereső, és az első, pár szót.