1/ Megérkezik hozzánk a megrendelése.
2/ Amennyiben van kérdésünk a hirdetéssel kapcsolatban, felhívjuk telefonon vagy írunk egy emailt és egyeztetünk.
3/ Ingatlan esetében a fotókat, ha kell, átméretezzük.
4/ Készítünk három-négy fogalmazást, a karaktereket vesszük figyelembe.
5/ Készítünk egy, a hirdetéssel kapcsolatos egyszerű, új email címet.
6/ 40 hirdetési oldalon meghirdetjük, mindig a megengedett fotók számával. Az Ön telefonszámával, az új email címmel.
7/ Az összes hirdetésről készítünk egy táblázatot, melyben a hirdetési oldalak vannak feltüntetve.
8/ Az összes hirdetést aktiváljuk.
9/ Email címére elküldjük a táblázatot.
10/ A szolgáltatás díj kifizetése után küldünk el mindent Önnek az email címére. Az új email címet, a jelszót, az oldalakon a regisztrációhoz használt jelszavakat és a számlát.
11/ Meddig érvényes a hirdetés? A hirdetési oldalak a lejárat előtt értesítést küldenek az új email címre. Kattintással lehet hosszabbítani. Így addig érvényes, ameddig rendszeresen hosszabbítgatja, Ön.
12/ Mire kell figyelni? 3 hét és pár nap múlva már várható a hosszabbító link. Minden nap egyszer érdemes megnyitni az új email-t. Levél is érkezhet a hirdetési oldalakról az érdeklődök nem biztos, hogy telefonálnak.
Kérdés esetére:
Kapcsolattarto@upcmail.hu